allt går på rutin...

Idag har jag och Leo tvättat, inte allt men 4 maskiner hann vi med iaf.

Vi har också beställt en massa böker till honom;
  • Leo vill ha mat
  • Leo klär på sig
  • Leo kladdar och kluddar
  • Leo går till doktorn
  • Leo från topp till tå
  • Leo badar
  • Kära barn : boken om dig (fylla i bok med mumin)
Han har redan Leos sångbok, men "Leo ska sova" boken var slut på alla sidor jag kollade på så det var synd för annars hade vi haft alla i hela serien. Han älskar när man läser böcker för honom, det är super mysigt. Kul också när alla handlar om Leo. =)


Annars har jag plöjt igenom lite Lost och Desperate Housewives idag, för Leo bara sover och sover, nu har han sovit i 3tim, det är rekord för att vara på dagen. Tråkigt på ett sätt men ändå ganska skönt eftersom jag inte känner mig varken, social, motiverad, trevlig eller glad.
Det är skönt att få kunna vara lite ledsen när han sover eftersom verkligen ALL energi går åt sen när han vaknar och vill leka. Men jag tänkte att vi ska gå ut och promenera lite med hunden och vagnen snart när han vaknar.
Tror tessan skulle med också, hon slutar nu så jag ska ringa och höra med henne...

Men men vi får väl se vad för trevlig överraskning livet bjuder på här näst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0