Bra dag =)

För en gångs skull så har det nu varit en väldigt bra dag.
Det började med att vi fick gå upp as tidigt för att åka till sjukhuset, Leo var trött och ville inte gå upp. Han sov så sött men jag var tvungen att dra upp honom när det bara var 5 min kvar tills bussen skulle gå.
Han har börjat sova på mage nu också. Det ser så sjukt sött ut, han ligger med rumpan rakt upp, så han sover typ på knäna med huvudet under kudden ;-)

Väl där så fick vi iaf prata med en jätte gullig kurator hon förstod helt klart våran och min situation och jag kommer att få gå hos henne några ggr till innan det kommit någon vart med remissen som jag ska få imorn till psykenheten. Känns skönt att komma igång med det här, har sagt att jag ska prata med någon nu i många år men det blir ju aldrig av...


Efter det så åkte jag J och Leo till Mörby c och åt lite lunch innan Leo skulle vaccineras. Dom har världens godaste carbonara som jag och J delade på, dom är ju så sjukt stora!

Så fick Leo sina sprutor, blev lite kinkig men det gick snabbt över, dock så gav han sin bvc tant onda ögat resten av tiden där inne, ser jätte skoj ut när han verkligen försöker se arg ut och så blir han skit frustrerad när man bara skrattar åt honom för han ser ju inte arg ut bara gullig. ;-)


Men nu är det iaf jobb, till 22 ikväll. Inte kul när J och Leo har glassat i solen vid vattnet hela dagen, fuskisar!
Nu har jag också fått bekräftat att jag får min semester trots allt! Frågan är nu bara när, tror det blir 2v i aug och 2v i juli men jag får se exakt datum nästa vecka. Woooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0