Fan fan fan

Jag som har stått här på vågen i flera veckor och undrat varför jag inte går ner mer i vikt och haft världens sämsta samvete för att jag ätit massor med godis under påsken..
Tyckt att det kännts konstigt i magen, munsår och huvudvärk men skyllt på att jag faktiskt börjat jobba och att det är en omställning.Det som kännts som sparkar har jag skyllt på gaser osv. Men nu visade det sig i morse efter 2 test att jag uppenbarligen nu (efter 3 par byxor ;-)) har oerhört svårt för att knipa ihop när jag lägger mig i soffan..

Så jävla konstigt bara, att det först ska ta 3år av ordentligt kämpande innan man lyckas och sen när man är klar och nöjd så kommer det av sig självt...

Jag och J är överens iaf, det räcker med ett litet underverk i den här familjen än så länge...
Men allt det här har iaf hunnit bidra med en positiv sak, nu slipper jag tvätta =P

Men hur går man vidare nu?

Kommentarer
Postat av: johanna

vad du har blivit superfertil då? HUR MÅR DU TJEJEN?? kramar

2009-04-27 @ 00:25:35
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0