Leo bara sover och sover...

Innan vi gick till öppna förskolan idag så sov han i 2tim, första gången på länge som han gjorde så. Sen var vi där i 1,5 tim och så somnade han igen på vägen hem, sen igen och igen och igen och igen... Fattar inte varför =/
Nu har han sovit sen 20.00 förrutom en liten sväng när han ville upp och äta och ha roligt åt filippe, han darrade med underläppen och sen srattade han ordentligt med riktiga "haha" så att hela han hoppade, sen darrade läppen och så fortsatte det så i 10 min innan han blev tok ledsen och ville sova igen.

Så vi hann precis äta upp våran super goda mat iaf, det blev grillade revbensspjäll, färskpotatis, grillad hallomi, god sås och sallad. Super gott! Sen hade vi köpt tiptop glassar till efterrätt. Så det gjorde jag och Theres bra.

Idag kom också håret och tången så nu ska jag bara hitta någon frivillig som vill sätta i det åt mig, gärna innan helgen fast det kan bli svårt eftesom jag jobbar ons tors och så är det påsk och sånt men någon stackare ska jag väl lyckas övertala. ;-)


Men nu är det dags för SATC <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0