Mega mysigt

Idag har vi haft mega mysigt, gick omkring här hemma på förmiddagen och plockade ihop lite skit som jag ska sälja iväg, lyckades få ihop 3st stora blå ikea kassar på 15min sen fick jag separationsångest så jag fick sluta...

Drog med Leo in till stan ist för att träffa Jenny och Kevin, vi hade hur mysigt som helst, åt glass i kungsan och verkligen njöt av solen, Leo fick också smaka glass men sen blev han arg när den tog slut, och Kevin hade sin egen form av strössel. ;-)
Fast jag glömde kameran, tur nog så hade Jenny med dig sin så det blev lite mysiga bilder (som ni hittar i hennes blogg).
Det gör vi om imorn, och då ska det bli ännu bättre väder. Då ska vi köra året första grillning också. =D

Och på vägen dit så köper vi Leo´s sommarskor som jag spanat in, mr bump skorna har utgått ur sortimentet men jag hittade en värdig efterträdare.


Milla hann vi träffa en sväng innan vi åkte hem, och då blev det donken <3 och där fick jag också dagens andra gratis glass eftersom dom var helt inkompetenta i köket.


Hahaha jag är skadad, måste nog säga upp mig, J ringde precis och jag svarar; "Välkommen till ******kundservice, det här är..."och där kom jag på mig själv och började as garva. J fick sig också ett gott skratt, tur att jag är ledig i en vecka nu, det här kan seriöst inte vara hälsosamt.


Undrar om fk ser det som arbetsskada så man kan få ersättning därifrån, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0