Morgon mys

Idag var det upp tidigt och dra till jobbet som vanligt, lite mys med grabbarna hann man med <3
Leo gillar att hjälpa till när jag sminkar mig på morgonen och ska ha allt jag använder, gärna precis när jag använder det också...
Men först var det på med kläderna, Leo ville ha sina addidas skor idag tydligen men vägrade ligga still och har nu börjat rulla runt på skötbordet också så nu måste man verkligen ha koll.




Sen var det sminkning för hela slanten, Leo stog för underhållningen och sjöng och såg sjukt roli


Kommentarer
Postat av: johanna

vad stor han är nu!!!hur är det med er?? bra hoppas jag?

Kraaam

2009-04-16 @ 15:14:48
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0