Mys helgen =)

Vi har haft en toppen helg, lördagen var tok mysig, och vilket väder!
Både jag och J har bränt oss i solen, det blev en hel dag på stan i solen. Hittade tyvärr inga skor, jobbade en snabbis eftersom vd´n skulle ha träff med sina kompisar på söndagen när jag brukar vara där och sen åkte vi hem till pappa och grillade och kollade på nya lammen, kom 4st i förrgår så nu är det 12st små bebisar =). Det var super mysigt, träffade massor med gammalt folk som jag saknat sååå mycket. Så jävla glad att få tillbaka dom i mitt liv. <3
Det resulterade att vi hängde med dom ut till åkersberga och gick på gamla fregatten sent på kvällen. Svängde förbi mamma och lämnade Leo som redan sov för natten och sen körde dörrvakten mig hem till henne efter stängning.
J han fick sätta sig på nattbussen, åka sightsing i mer än en timme och sen gå hem från danderyd för att åka hem till Hardy. =P

Så imorse så låg jag och Leo och myste i lillebrors säng hela förmiddagen och sen tittade vi på när mamma med man byggde på sitt nya fina kök som blir super snyggt.

Nu måste jag också leta upp mina pollen mediciner och springa iväg och hämta ut nya, har legat och plågats hela dagen och bara haft ett öga. Så jag tröstade mig med att färga håret kolsvart och har beställt nya håret, tången har inte kommit än men det gör ju inget eftersom jag inte har håret än.


Men det kommer i veckan och då ska det i och sen ska Jenny få klippa in det lite, just so you know Jenny ;-)

Hardy mår för övrigt bra nu, alla bitar har kommit ut, väl inlindade i sparris trådar. Väldans skönt så nu är han lika pigg ch jobbig som vanligt.
Såg också kusinens tjej på tv4 i fredags på efter 10 om starka kvinnor, verkligen ett starkt program om henne, hennes syster och all skit som dom fått tampas med. Lider verkligen med dom och var så arg efteråt för att livet kan vara så jävla orättvist, jag är så stolt över dom, att dom tagit sig igenom så mycket när det bara kommer motgång efter motgång, Dom är så fruktansvärt Starka! Se det det får en verkligen att se livet på ett helt annat sätt! Hoppas att dom har lite tid för mig i veckan så jag kan få komma och hälsa på dom imorn eller på tis.



Men nu vill J mysa, eller köpa en ny kamera för 85 tusen så vi ska kurra ihop oss i soffan nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0