Påskhelgen i lite bilder =)

Nu har det varit lång helg och det har varit mega mysigt, trots att jag som vanligt fick solsting eftersom jag aldrig dricker något...

Men vilket toppen väder det har varit ändå!
Massor med sol har vi lapat i oss..

I fredags åkte vi till J´s mormor för middag ihop med hans mamma, det var toppen, speciellt gubbröran <3 det var som vanligt vimsigt eftersom att gamla mormorn inte visste att vi skulle komma, trots att vi ringt och sagt det 3ggr under dagen ;-)

Lördag morgon iaf så bar det av till pappa och det var precis lika mysigt som förra helgen, och super väder så klart. Där blev det solning, grillning, kubbspel och massor med mat. Och dessutom en ännu godare gubbröra! Trodde inte att det var möjligt men nu är jag kär och tänker bojkotta J´s mammas egna, never more. Hädanefter åker jag till Vallentuna för min dos av gubbröra. ;-)


Allt var iaf toppen, egentligen skulle jag och J på Timbuktu och Promoe festen men vi var Heelt slut så vi åkte hem till några goda vänner eftersom att pappa ville vara barnvakt. Där blev det sen middag och sen åkte jag och J hem och spelade guitarr hero och njöt av att inte ha någon bebis i sovrummet. ;-)


Söndagen var väldigt seg, pappa, Leo och gänget hade varit på Leklandet ute på Lidingö med söta Embla som fyllde 3år. Sen kom vi lagom till maten igen och bara tog det lugnt, alla var trötta så det var en riktig tråk dag..

Idag var också segt, gått i mjukisar hela dagen, men ändå varit och handlat, gett Leo två smakisar med gröt och varit på kontoret ett par timmar. Stongt för att vara idag tycker jag...Men nu är jag trött

Satt och finulade lite på den konstiga veckan som varit; Torsdag, Söndag, Lördag, Söndag, Söndag, Tisdag, inte konstigt att man blir förvirrad.

Kubb i vallentunaLeo badar med Caroline i handfatet <3Leo och morfar på LeklandetLeo o morfar på Emblas 3år kalas


Bilderna blev bara ett litet urplock bland Lenas bilder då vi glömde våran hemma hela kvällen (läs J lämnar den hemma för han tycker den ser mesig ut nu när han hittat en ny han vill ha ;-))
Det är iaf vi som spelar Kubb, Leo som gungar, fika, kvällsmys, morgon bad i diskhon, leklandet och sen kalas hemma hos lilla söta Embla.
 
Mössan Leo har på dom sista två bilderna är TOK SÖT den köpte hans stolta morfar till honom på Leklandet <3


Nej nu är det natti natt, upp och ringa facket imorn då.... ^suck^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0