Sol sol sol

Jaha då var man hemma igen då, har varit hos mamma och grillat.
Det var smaskens.
Nästa vecka får dom sin bänkskiva till nya köket så då får man änsligen se det färdiga resultatet, nu ser det ganska skoj ut med 4-5 olika provisoriska skivor överallt. ;-)

Men vilket toppen väder det har varit idag, först var jag ute med Leo och vovven en timme i solen och gick i skogen, stannade till i våran lilla glänta så hunden fick springa lös och Leo studera sin egen skugga super noga.
Sen somnade han så klart så då kunde jag passa på att vika tvätten som jag inte orkade igår, prata i telefon och tänka lite på "dopet".

Efter det kom Tessan förbi innan hon skulle åkte till jobbet, så gjorde vi spagettiringar i tomatsås och varmkorv (väldigt mysko blandning i know) men det åt vi så klart ute på gården i solen.

Precis när vi var klara så fick vi skjuts till mammsen där det också var sol så klart, så en timme eller två hann man njuta ute där med.

Så idag har det varit en bra dag,  väldigt skönt mitt i allt det här...


Men imorn hoppas jag att det blir bättre, då ska mamma ta Leo vid tre tiden och ha honom tills dagen efter så ska jag och J grilla med goda vänner och bara vara. Jag har iof bestämt att jag ska bli fullare än någonsinn men J tycker att det är en dålig idé så vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0