Tröttnöt

Urk jag är mega trött, somnade på soffan efter den goda maten för att J  hela jävla tiden ska se på as tråkiga discovery program. Nu vaknade jag nyss av att det är amerikanska choppers på för full volym men J sitter inne i Leos rum och skruvar och fixar med sina datorer, så jag ger upp för dagen och går och lägger mig jag med.

Jag och Leo har iaf haft en riktiggt bra dag idag, va hos Johanna & Minna och vi hade super mysigt som vanligt.
Bestämde att vi får dra ihop våra pms kvinnor till män och ställa dom framför grillen ihop. =D
Måste bara kolla mitt schema, har vet bara att jag jobbar ons-tors den här veckan men kommer inte ihåg nästa vecka, inte vilken tid det är på ons och tors heller...

Men det löser sig nog, chriiiistian??!  ;-)


Nej nu är det natt natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0