Bara tjaffs...

Jaha då var det läkarbersöket avklarat.
Fick höjd dos igen till 75mg om dagen och förlängd sjukskrivning tom 15e sept. Hon skickar också fax till Kronan och skäller ut dom Igen (!) plus att hon också skriver ett papper till Solna komun om att Leo ska få börja på dagis tidigare, precis som bvc ska göra.
 
Imorgon fyller jag år och det ska vi fira med ett möte med försäkringskassan, jippie ^not^ verkligen inte vad jag har lust med när jag fyller år...

Nu är jag bara trött och tycker det mesta är jobbigt, kommer bli mycket tjaffs med dom imorn och sen kommer det bli mycket tjaffs med komunen.
Om en halvtimme är iaf J på centralen så snart kan jag iaf få en efterlängtad kram. Leos stora nalle ger inte mycket tröst tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0