Barvagnsgrillning <3

Och nej vi grillade inga barnvagnar, men det var massor med barnvagnar där :) och bebisar. Några bangade i sista minuten så det blev mycket mat till oss (läs J) Leo blev jätte blyg när vi kom dit, vilket aldrig hänt förrut men det gick över ganska fort.
Nu börjar ett program på tv om trillingar och femlingar, jag försöker få Leo att sova middag och jag är Så glad att han bara är en!

Hur som hellst blev det jätte god mat och mycket getingar igår. En av barnen var 2v äldre än Leo och kunde stå själv (och har gjort sen han var 6mån!) samt att han dansade och ropade "Reggae" när vi satte på Bob marley <3 så söt!
Så nu blir det hård träning för Leo, han står ju själv men bara om han inte vet om det, så fort han märker att man inte håller i längre så sätter han sig..
Den andra bebisen var så pluttig, 3mån och det känns som att Leo aldrig varit så liten. Vad fort dom växer!

Jag försöker bli bättre igen på att lägga upp bilder här, några andra förändringar är också på G. Men det är så svårt att välja ut bilderna så här får ni ett gäng från igår.






Igår var vi föresten och badade här nere i brunnsviken med Leo, det tyckte han var jätte kul. Mindre kul var det däremot när vi fick sitta och vänta på J och Filippe som skulle hämta ett drag som J slängt i vattnet. Filmade knäppskallarna och här har ni, en timme fick jag och Leo vänta på dom, så självklart kom vi som vanligt sent när vi skulle grilla..


Nu sover Leo, J också för den delen. Jag fick en avbokning för nageljobbet idag så jag är ledig, funderar på att gå ut och sola lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0