Bra dag :)

Vilket toppen väder det varit idag, och jag har fått mycket gjort.
Jag och Leo började dagen med att svänga förbi jobbet och lämna Rosie´s gardin och sen gick vi till Catta och Hardy och lekte i sandlådan en sväng innan vi gick och badade. Eller Catta, Hardy och Leo badade, men jag gick iaf i till knäna ;)
Leo och Hardy verkar iaf ha saknat varandra..


Innan det så hann jag ringa och skälla på både vc och fk..

Efter det bar det vidare till någon liten barnbutik vid mitt jobb som hade jätte utförsäljning av märkesbarnkläder. Det var skoj, hittade lite fint från ida t men dom tog inte kort så vi gick vidare. Skulle egenligen till en tygaffär men hamnade på villo vägar.. Jag kom därifrån med massa fint, en helt ny Friis & co väska och skor, en tshirt från Gina som varit slut i butikerna hur länge som helst, ett par baggy jeans till Leo och en mössa från Villervalla. En ganska bra skörd för idag om jag får säga det själv ;)


Sen kände jag att visa kortet grät så vi mötte upp Tessan, handlade mat, gjorde tacos och nu när Leo somnat så blir det paj, rödvin och Brüno :D


Imorn så måste jag förbi apoteket och skälla på dom, när jag försökte hämta ut mina mediciner idag så fick jag inte det eftersom han sa att jag redan hämtat ut dom 2ggr på mitt recept som man bara får hämta 1gång på, vilket är Bullshit eftersom det har varit slut från tillverkaren sen jag fick det utskrivet..
Så vi får se om jag blir knäpp imorn eller om jag kan träffa Elina och hennes pytte lilla Theo. :)


Nu Brüno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0