Dålig/Bra dag

Dagen började sämst, mådde bajs och hela världen var emot mig men så skulle vi åka in till 08 festivalen och spana på fjortisar dock var vi så sega så J var tvungen att åka direkt till sitt möte och lämnade mig och Leo själva på centralen.
Funderade på att åka hem men sket i det och gick upp och tog en fika med Elina, Theo och deras kompisar en sväng innan vi drog runt på stan.
Så det blev bra till slut. Leo fick sig ett par täckbyxor till vintern med ordentliga reflexer, men jag hittade ingen jacka som riktigt föll i smaken.

Så nu får dagis helt enkelt finna sig i att jag tycker det är snyggare och smartare med byxor och jacka än overall. :)

Tatueraren ringde idag också så dit ska jag på torsdag nästa vecka! Han hade skissat lite och ändrat storleken på texten så jag tror det blir jävligt nice.


Förresten så drog J med mig ner till sjön igår för att fiska lite, och jag är helt övertygad om att jag såg en haj fast J säger att det var en gädda, men vad vet han?! Det var en Haj! En stor stor fena som stack upp ur vattnet och simmade in i vassen. Men trots det så fick inte J någon fisk, men det fick Jag! 2st till och med, 2små mörtar <3

Precis när jag skulle ta en bild på den första som jag trodde var död så hoppade den så det är en flygfisk på bilden ;) den blev bete när J skulle försöka fiska upp min haj. Den andra lekte Leo med en stund, sen tyckte J att vi var djurplågare så han skulle slänga i den innan den dog men den simmade inge mer efter det ;) så hans kannibal polare åt upp honom..


Nu ska jag förbereda Leo för sängen och kanske äta någonting, har inte blivit mer än en bulle och fanta när vi fikade på nk så det börjar kurra lite i kistan nu.
Sen blir det 100 situps innan tv´n slås på.


Träningsvärk har jag haft i magen hela dagen så jag hoppas att jag pallar ;)

Kommentarer
Postat av: Marju

Stackars fiskar haha!

2009-08-13 @ 21:32:50
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så bra att de fina byxorna redan är inhandlade.



Sv: Stolen är från den exklusiva butiken Jula ;)



Ha en underbar kväll!

2009-08-13 @ 21:42:00
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: sandra

Klart man måste göra sit ups om man äter bullar o dricker fanta.... :-)

Jag var oxå o tränade igår. Olle e ju i Borås så jag har gott im tid. Efteråt blev det mat från grillen....ungefär lika bra som bulle o fanta.

Kram kram

2009-08-14 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0