Duktiga vi!

Nu är vi hemma och har landat igen, efter att ha cyklat runt i 4 (!) timmar!!
J är inte så bra på beskrivningar, eller på att hitta öht så vi som skulle till sjön i solna tog vägen via ullriksdal, kista, hallonbergen, helenelund, 1 värdelös timme rakt igenom skogen (det var ju en genväg så klart.. NOT) sen efter ett tag var vi framme. 
Hemvägen tog 10-15 min.. Men bra träning var det iaf och Leo älskade det, han sov när vi cyklade också, såg inte alls skönt ut men men.. 

Idag Får jag unna mig godis ihop med älsk.


Nu ska vi se på nyheterna som handlar om mitt jobb som gör lite som dom vill ;) 
Så undrar ni var jag jobbar så är det på 22 nyheterna nu, jag har ju nämligen en tystnadsplikt som är lite tvetydig. Vi får säga var vi jobbar men inte vad vi jobbar med. Men till våra kunder som vi faktiskt jobbar med får vi inte säga var vi egentligen jobbar.. Well well jag hoppas att det händer någonting efter det här, jag har min sista semester dag imorn så vi får se vilket liv det har blivit, vi får ju inte heller prata med pressen så jag undrar hur det här kommit ut.. ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lyckades med vad?

Expressen?

De ringde mej jag gav dom Anetts nummer. :D

2009-08-16 @ 22:57:11
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: johanna

nej men alltså seriööööst, han är HELT otrolig.. palla tvinga mig att bya till honom en ny vagn! Man blir ju´galen!!! ;)

skötväska skulle jag dock behöva... undra va man ska ha för en?? ;)'

Hur mår du förresten??

2009-08-16 @ 23:54:43
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0