Energiknippe!

Inte jag då utan knasbollen som river ut allt ur köket...

Det blev en ganska lyckad dag ändå, efter att ha skrattat gott åt J som satt på skithuset med öppen dörr och nya nummret av glamour i högsta hugg så gick vi ut och cyklade lite med Leo. Stormade Filippe som hade en sjuk Tessan hemma, åkte till mörby, köpte mat och fick en god stek när vi kommit hem.

Resten av tiden har jag gett mig in i overall djungeln och kommit fram till att det blir en Didriksons 1913, gärna en svart men en camo går också bra...

Men nu måste jag lägga Leo som gör mig Galen! Han far runt som en dåre, klättrar, bankar söner allt, kastar sig, drar mig i håret och bara busar, gör allt han inte får och bara as garvar när vi skäller på honom..


Nu har han dragit av sig byxorna och kryper iväg som en raket med dom i munnen och flåsar som en hund...
Konstiga unge!

Nej nu är han uppe på skrivbordet och slänger min mobil i golvet! Fattar inte hur jävla snabb han blivit, helt absurt.
Kräkits har han gjort hela kvällen också, minst 10 ggr på 30min hoppas han inte är sjuk, men det känns ju inte så troligt med den här energin.


Men nu är han i säng och fylltrattarna J och Filippe är skickade till macken, hoppas dom ramlar baklänges i nått dike på vägen så jag får några minuters lugn och ro här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0