Gizzy fundilerar

På vintern, som jag Verkligen inte ser fram emot och som vanligt när jag mår bajs så shoppar jag...
Nu är jag sugen på en ny vinterjacka för att dämpa kylan lite, jag vill fortfarande ha en fjällräven ala fjortis och har bestämt mig för att köpa en eftersom J fick en 8848 jacka för 5000kr+ förra året. Så nu är det min tur.
Kan bara inte bestämma mig om jag vill ha en ljusblå eller en röd.

Vagnen är blå, Leos overall är blå, mycket vi har är blått, men röd, nja kanske.. Men bara för att det inte ska bli för mycket blått. J´s 8848 är iof lite rött i.
Jag vet inte, beslutsångest.
Vad tycker ni?

Vi har precis kommit hem från våran cykeltur, J skulle visa mig vägen till jobbet genom karolinska, fattade typ inget men men ;) åkte förbi naturkompaniet för att testa en fjällräven men dom kommer inte in förens om 2v så jag får väl hålla mig till tåls lite..


Men jag har funderinger på att gå med i viktklubb.se men J säger att det är inget att ha, men det säger han om allt, när jag skrev in mitt mål så säger sidan att jag kan uppnå det på 3mån och det låter ju bra, frågan är om det stämmer..
Någon som är med där och kan säga om det bara är skit eller värt det?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hmmm jag har provat viktklubb en ggn.

Kostar pengar och allt går ändå på att man ska göra jobbet själv. Ingen coachning direkt utan man kan läsa om andra som "lyckats".

Viktväktarna som jag också testat var en mycket bättre piska, fast även där måste man ju följa recept.

Köp en kokbok eller låna en av mig (vi har ju några hyllmeter) så ska du se att man lär sig ett o annat.

Mindre o nyttigare mat och mer motion = resultat

Det är enkelt :-)



PS stackars Fredrik, fan va ont det ser ut.

2009-08-25 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0