Grattis på mig!

Yes idag är det min dag :) telefonen har gått varm med sms och samtal, och det känns skönt att inte vara bortglömd som vanligt..
Efter lite tjat så fick jag frukost och paket på sängen, det var en söt liten mus till min lilla dator. Så nu kan jag äntligen spela på den!

Fick också en ny tatuering i present av pappa som ringde, så nu blir det en Leo hyllning och min stjärna <3

Nu ska jag hoppa i kläderna och se om jag hittar nagelsakerna jag behöver tills imorn annars kommer jag inte kunna jobba... Har engentligen ingen lust med det heller eftersom att planen var att gå ut efter nu när mamma ska vara barnvakt men Lina bangade också igår så jag vet inte riktigt vad som händer.
Mega pank är jag också så jag får väl sitta hemma och spela bingo eller nått..


Nej kläder var det, möte med fk har vi ju idag också, precis det man vill göra när man fyller år, men sen blir det iaf J´s överaskning, jag kanske vet vad det blir men ändå inte, han brukar luras...
Men mat blir det iaf, det blir det alltid när han bestämmer. ;)

Tårta blir det inte förens på söndag när släkten är bjuden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0