Jo helt död..

Jag tror nog att jag är det, jag är såååå trött. Sitter bara och gärpar hela dagarna men trots det så jag fått ganska mycket gjort ändå.
I lördags var det verkligen full rulle och mycket fixande inför eventet. Vi fick först inte tag på allt som vi behövde använda men efter mycket om och men så gick det. Jag fattar inte hur alla nagelsalonger kan ha stängt på en lördag, när har vanligt folk tid att gå och fixa sånt egentligen? Well well det löste sig lite halvdant med det jag behövde tillslut och jag jobbade på bra och fick in en del bokningar också till veckan, perfekt nu när jag har semester.


Medans jag jobbade och slet så fick jag höra att J var och badade med Leo, Olle och Alice, det känndes mindre kul när jag jobbade och slet. Men det är bra väder ett tag till nu så det kommer nog fler ggr..Jag har btw inte solat en enda gång på hela semesten!


Eventet blev också lyckat med goda snittar och min bål :) njutningsexperten Anna var väldigt populär och jag fick en ny darling av min darling ;) som förövrigt också dök upp eftersom min mamma var barnvakt åt Leo för att vi skulle ut.

Vid 23 när vi hade packat ihop och var klara så var ju då tanken att vi skulle ut men vi var alla helt slut. Så det blev donken och sen körde Liw oss hem. Sova trodde jag att man skulle få göra då men ikke, hamnade på soffan framför tv´n ist..

Men sova ut fick vi ändå så igår städade vi hela lägenheten innan det bjöds på tårta här ute på gården. Jag fick lite pengar och en plattång <3
Sen så somnade både J och Leo och sov till halv åtta när jag drog upp dom. Så nu försöker vi få tillbaka Leos rutiner så han inte vaknar före 9, det fungerade idag iaf :D


Idag blir det iaf barnvagnsgrillning hemma hos Max med den underbara utsikten, då ska han syrra få se vad Leo kan, hon har trott att Max antingen ljuger eller missuppfattat Leo´s ålder eftersom hon inte tror att han kan vara så tidig med allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0