Lillskit 8mån!

Shit vad det går undan, igår blev Leo hela 8 månader! Vad tiden går fort..
Inatt så var tanken att jag skulle sova själv för första gången på länge men det gick inte, så först så sov jag med Leos jätte nalle sen när Leo ville upp och leka vid halv 5 så fick han också sova med mig, det var mys.
Längesen som jag sov med honom, men jag gillar det, han luktar så gott ;)

Men busig som bara den har han hunnit bli. Så idag ska han få springa av sig lite, vi ska in till stan och träffa Catta och Hardy. Det blir också mys.


Sen får vi se om Tessan orkar komma  hit och äta med mig efter jobbet, annars blir det lite gammla chips till middag idag igen ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Leksak & gossedjur som låter. :D

2009-08-04 @ 11:19:42
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0