Mycket blir det..

Som händer här, så nu den här helgen så åker vi ut till J´s mamma och rensar tankarna.
Det har varit så mycket nu med först Maria ungdom tjejen som var här och intervjuade mig i flera timmar, mycket jobbiga frågor som satte spinn på huvudet. Sen dagen efter var det dags för psykologen igen och han gjorde exakt samma sak bara det att han grävde lite mer.

Han har iaf kommit en bit nu och tycker sig ha en plan som vi ska ta mer på torsdag..


(Paus för at skälla på Leo som biter mig i tårna hela jävla tiden)

Leo har förövrig 7st tänder nu såg jag igår, två till uppe :) jäkla piraya det gör ju verkligen ONT när han bits!



Jag som tänkte vara duktig att uppdatera er lite men jag orkar verkligen inte mer, nu tänkte jag dra upp J och lägga mig själv. Jag är så matt i huvudet efter veckans utfrågningar så jag orkar ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0