Mycket jobb..

Idag har jag nog jobbat ihjäl mig tror jag, började 9,45 imorse och kom precis hem!
Så idag har det varit mycket, glömde äta frukost, hann med en billys pizza på lunchen på jobbet, sen utbildning i ett litet litet rum utan luft i 2½tim och sen vidare till nästa jobb.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat igen, mår inte nått vidare så vi får se hur det går men J pressar mig nu och påpekar att han lagat det jag önskade, korvstroganoff..


Så jag får väl tvinga i mig det nu och sen sova för imorn är det tatueraren som gäller!
Det blir nog en liten mobilblogg därifrån, men sen är den nog ganska hemlig tills den läkt, allt för att hålla mina kära läsare på halster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0