Nehe

Och så blev det ingen tatuering igår, han ringde och avbokade en timme innan. Det var väl tur i oturen för jag var precis på väg till bussen...
Men sur är jag och blir det inte nästa vecka nu som han sa så blir jag fan förbannad.

Istället så tog vi en tripp till J´s pappa för lite fika för att sen kolla efter en overall till Leo, ist för en didricksons som vi först planerat så blir det nu en 8848 som J blev kär i.
Han vill att Leo ska matcha honom i vinter, eftersom att J har en 8848 vinterjacka ;)

Jag köpte också Leo´s extra overall. En Rockawear blev det, perfekt att ha i vagnen men inte till snölek

Eftersom Leo drog upp mig tidigt idag så funderar jag på att dra med familjen på något mysigt. Sitter och kollar upp båtarna till Vaxholm eftersom det ska bli väldigt bra väder.

Men vi får se. båten är rätt dyr och bussen gratis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0