Nehe..?

Inget ung08 blev det idag, jag som tom tog på mig fjortis kläderna :/ men men imorn Ska vi iaf dit, eller iaf jag. Ska se Voice konserten, även om det inte var så många roliga som spelar så vill jag ändå hitta på något.. 
Istället för att gå till kungsan så träffade vi Catta, Per och lille plutt Hardy.
J tyckte det var jätte kul men har nu kommit fram till att han har det mycket bättre där. Så dom ska bara diskutera klart det hela och sen flyttar våran lilla vovve dit...

Lite sorgligt, men det är faktiskt det bästa för honom..


Frepp har tagit sig hela vägen ut hit idag för en gångs skull också ;) så nu är killarna ute och fiskar. 
Leo hamnade precis i säng med sin nattvälling och nu ska jag bänka mig framför tv´n samt skriva en lista på vad som måste köpas på ikea. Leo har börjat leka mer och mer själv nu, så imorse tog jag lite sovmorgon och han fick röja runt lite själv medan jag låg kvar i sängen en timme och han hittade mycket skoj att göra. Så nu måste det barnsäkras ordentligt. 

Vi satte en skiva framför boxen och förstärkaren förra veckan eftersom vi tröttnat på att han byter och fingrar på den Hela tiden! Men idag när han drog ur sladden till datorn så kom jag på att vi behöver nått sånt till bokhyllan med så han inte kommer åt kontakten, det räddar iof bara datorn. Vet inte vad vi ska göra för att han ska låta bli alla kontakter, han drar ut allt...

Sååå störande!

Speciellt eftersom han drar ur babymonitorn i vårt sovrum Varenda morgon så batterierna jämt är slut...


Men men nu vägrar Leo sova, han har fått för sig att man ska stå där inne och bara titta på honom tills han somnar, men när han väl somnat och jag ska smyga ut så knakar mina knän och då vaknar han.. Störande det med..


Nu har han gett upp iaf så jag ska sätta igång med mina situps, cyklade för övrigt hem från stan idag, i min 15cm klackar + platå, på J´s dirtbike, fick många konstiga blickar kan jag ju säga ;) men det förstår jag för det var inte enkelt och måste sett ganska sjukt ut.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Han är 6 månader på måndag! Hur gammal är din lilla kille? :)

2009-08-14 @ 21:11:00
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0