Shopping :)

Idag är det inget bra väder trots att jag satte på mig shortsen :( så vi har varit på Dollarstore och shoppat ist. :D
Massor med fina ramar, en gosedjurs väckarklocka till Leo, äggkoppar, en skål och en ljusbricka.
Så här snygg blev Leo i Fie´s nya brillor ;)




J spenderade lika mycket om inte mer på fiskeprylar så nu killarna sätta sig i båten igen, trots att det börjar regna nu..

Men men det är deras problem, fin utsikt har vi iaf, och vi kan hålla koll på dom så dom inte drunknar :p
Igår kväll kom dom iaf hem med 6st små abborrar, dom sa att dom fått upp fler men kastat i, men det vete fan.. ;)


Bilderna från Amsterdam ska ni få se när vi kommit hem igen, inte ens jag har sett dom än eftersom vi åkte typ direkt igen.. Men nu hittade jag några på mobilen som jag tog på våra härliga rum..


Första bilden är på min säng som såg ut att vara delad på mitten, saknade ovansidan gjorde den iaf.
Andra är golvet där den härliga heltäckningsmattan inte täckte hela golvet, där hittade man halva gröna piller, använda kondoner och spliffpapper..
Sista är på tapeterna som verkligen ramlade av väggarna.
Men det är vad man får i Amsterdam för 3000kr, och då hade det här Hotellet (?!) dom bästa recensionerna...

Nu har jag försökt få in bilderna hela dagen + kvällen och nu ger jag upp, dom flesta har jag fått in nu men Leo bilden hamnade på sniskan, det får jag fixa när vi kommer hem...
Leo babblar på som bara den och är aldrig tyst förutom när han fick sitta lite i Flip´s hundbur. Det blev en liten film men vi får se om jag lyckas få upp den, förmodligen inte..

Traderat till mig en ny skötväska har jag hunnit med idag ;) men det är hysh hysh för J än så länge för om 3tim så slutar en ny röd sittdelsbas och nya swirvel hjul.. Jag som absolut inte skulle köpa några saker till vagnen, på mån kommer också nya sufflan ;)
Nu börjar det spöregna också så vi får se om det blir nått tradera för mig ikväll eftersom killarna förmodligen ror hemåt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0