Skit

Ingen bra dag alls idag, har ringt och skällt på Kronan idag igen men det är ju som att prata med en vägg, dom skulle ge det till remissteamet igen och jag frågade om det kommer ta 4 månader igen, det visste hon inte men det var mycket möjlig.
Det är fan helt sjukt!
Jag har mått så jävla dåligt idag så jag tog mina lergigan för första gången idag, slutade med att jag somnade på soffan och sov 2timmar, när jag vaknade hade Leo rivit ut hela vardagsrummet, inkl pappersinsamlingen..
Men jag orkar verkligen inte göra nånting åt saken.. Jag städade och fixade igår..

Så vi gick ut och lekte lite på gården, tyvärr så såg det lika dant ut när vi kom in igen :(

J kom hem duschade och åkte och är fortfarande inte hemma.


Skitdag, skit land, skitliv, ser verkligen inte fram till morgondagen eller lördag som jag gjorde förrut. Alla har bangat och det är bara Lina som vill med ut och fira min födelsedag...
På allt det så har Leo varit jävligt missnöjd hela dagen och bara tjurat.

Nu orkar jag inte med det här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0