Surprise

Wii jag ska få en överraskning, jag har gnällt på J att han aldrig överraskar mig längre, förrut så fanns det ofta små söta postit lappar när jag gick upp på morgonen och han hittade på mycket knäppa saker.
När jag läste om Johannas kille som överraskade henne med ett frieri så visade jag det för J och pikade på ordenligt. Så idag när jag sa att vi skulle grilla i rålis med jobbet på fredag eftersom vi är flera som fyller år, då sa han nej?! för vi har visst andra planer. Leo ska vara hos Frepp hela dagen och vi ska ut på äventyr. :D

Luskat har jag gjort minsann men inget får jag veta, han är inte lika dålig som jag på överaskningar så jag kommer nog inte få veta nått heller..


Nog om det, idag har det varit full fart på mig och Leo, började på apoteket där jag utan tjaffs fick ut mina mediciner tillslut. Sen åkte vi och mötte Catta och Hardy som missat läkartiden och hade 3tim att slå ihjäl så vi var i Vasaparken och sen åkte jag och Leo för att träffa Elina, ingen Theo var med dock men det var kul ändå.
Det blev donken, skofix och både skrapan och ringen (med tillhörande shopping ;) ) innan det bar iväg till nästa grej.
Då åkte jag och Leo till drottninggatan för att hjälpa Dragge att hitta till affären med den äkliga gubben, den hittade vi inte, ist så var det renovering och en ny affär på väg där så då rullade jag hemåt.

Självklart så satte jag oss på fel tunnelbana, men vi kom hem tillslut.
Nu är det dags att försöka få upp dom jävla bilderna på facebook igen, försökt hela dagen men det är fan omöjligt...

Här får ni en på den ny pimpade vagnen iaf, med kornblå suffla och nya Friis & co "skötväskan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0