Trök väder

Jaha här är det fortfarande skit väder, det som var så lovande första dagen när vi kom hit och låg och solade på gräsmattan. Idag regnar det inte lika mycket men det är jätte mycket moln.. :(
Vi får väl se om det händer nått skoj idag eller om vi bara ska vara här inne, J försöker få ut mig och Fie för att fiska men vi får väl se, ingen av oss har någon större lust att ro ;)

Leo fick för sig att han skulle vakna halv sex imorse, vilket inte jag höll med om och vägrade plocka upp honom, så ist fick jag ligga och vagga vagnen i två timmar, så fort jag slutade blev han arg. Men men vid 9 så gick han och J upp så jag fick sova vidare en stund.

Nej nu ska jag tradera vidare en stund, måste tröst köpa någonting eftersom jag missade sittdelen igår ;)


Imorn är det hemgång, iaf för mig, Leo och Fie, grabbarna stannar tills på tors (tror jag) för att hävda sig lite som män, fiska, rapa, dricka öl och lukta illa, utan rakgrejor. Så det blir ett par håriga män vi får tillbaka.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0