Trötter trötter..

Tillslut så kom pucko psykologen, 45min för sent, han hade så klart glömt bort mig. Jag påminnde honom om att jag fick den här snabba tiden för att jag tänkt att anmäla dom eftersom den förra shabblade till det.
Nu fick jag också veta varför den andra aldrig hört av sig.. Han orkade inte (!) det blev för mycket för honom, han bröt ihop?! Hallå jag då som lever med det och som inte ens berättade nått mer än övergripande basic...?
Jävla fuckup!

Fick hur som helst en ny tid på måndag så den nya hinner leta reda på alla papper som den första fyllde i så jag slipper göra om allt.. Han verkade ganska förstående iaf men jag har ändå fått nummret till C´s psykolog på lidingö så jag ringer nog dit med..

Var en sväng hos tatueraren också och han ska rita lite till mig och så ska jag dit nästa vecka förhoppningsvis. Han ringer imorn med en tid <3


Fint blir det iaf :D

Fin har också Jenna Jameson blivit! Läser hennes blogg som kommit igång nu igen efter tvillingarna och hon är så fresh redan nu! Det får en att vilja röra lite på fläsket. Men 500 situps om dagen vete fan, jag håller på att få en hjärtattack efter 15 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0