1år har redan gått!

Sen jag såg ut så här;
Och sedan den vackraste varelsen jag någonsinn sett i mitt liv började sitt alldeles egna liv!
Sötaste lilla Leo Marley Lindberg föddes den 3e december 2008 kl 09:54 med ett planerat kejsarsnitt.

Så liten skrynklig och oskyldig han var då ♥

Nu är han ju Jätte stor!

Idag kan han;
säga mamma, pappa, titta, där, mumum = mat ;) och massor av annat pladder som man inte förstår
kryper i raketfart och går som en full anka
kommer till våran stora besvikelse nu upp både i soffan och i våran säng själv, gärna när vi inte ser
klä av sig helt själv
dansa i takt till musiken
vinka hej och hejdå samt peka på allt, alltid
"läsa" böcker själv
äta själv och dricka ur mugg
borsta tänderna alla 8
rita på papper, och i munnen
städar, lägger sina saker i sin låda för att i nästa sekund vända hela låda upp och ner
kan både smsa och ringa alla möjliga kontakter i min mobil


Tiden har gått så sjukt fort och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Hans egna personlighet och tankar kommer fram mer och mer.
Det är så kul att följa och se hur han utvecklas och lär sig nya saker varenda dag.
Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så här att ha barn för ett år sen, det är så mycket bättre än vad jag kan beskriva i ord även om man vissa dagar bara vill skylla på att det är någon annans unge ;) men dom bra studerna väger 1.000.000.000 ton tyngre än dom få dåliga.

Nu vet jag verkligen vad som menas med att man utan sina barn inte är hel!
Leo gör verkligen livet värt att Leva!


(Bilder från idag är på gång men J vill godkänna dom innan jag lägger upp dom ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0