Färdigpyntad?

Det önskar sig J nu, en färdigpyntad och klar gran, som man bara fäller upp och som inte barrar ;)

Efter mycket stök och bök så hittade vi en "gran" som åtminstone Dög det var bara skit granar kvar som knappt gick över knät.. Jag som ville ha en stor big as gran som man måste kapa toppen på för den är för lång, det kan man ju inte kalla den här lilla plutten som står i hörnet.
Vi behövde inte ens flytta matbordet, vilket borde säga det mesta!
Men positivt är det iaf att den inte har grenar på ena sidan för nu går den att ställa mot väggen.

Att den också ser ut som lutande tornet i pisa är Absolut inte irriterande...


Men men nu har jag suttit sen vi kom hem och trätt trådar på alla fina kulor jag köpte, men ljusslingan som vi fick av mamma fungerade inte så vi ska springa iväg nu och köpa nya lampor så får jag klä den efter vi har hämtat Leo som kommer riva allt som jag sorterat så fint här..
Sen ska jag försöka få J att baka lussebullar när jag pyntar eftersom han inte vågar vara med.. Jag behöver min symmetri annars blir jag galen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0