Kaos kaos kaos

Gråter, skakar, kaos kaos kaos..

Gick från jobbet, försöka handla = kaos
Springa till bussen = kaos, frustration och vinterns första praktvurpa x2!
Kommer på bussen och upptäcker att jag tappat min mobil när jag sprang..

Bussfan vägrade att stanna förens nästa station, så jag går av där med en kartong fylld med 30l välling och en kasse full med mat, springer hela sveavägen och vanadisvägen med alla saker, i den stora fjällräven jackan..
Kommer upp till hållplatsen ingen mobil där.. Lägger mig på marken, drar i mig 4cigg, hysterisk, kaos, gråtandes..

Efter ett par minuter så kommen Världens snällaste kille fram och frågade om jag tappat min mobil!
Han hade hittat den nära bussen och ringt upp J eftersom det var senast ringda nummret. J sa att jag hade blå jacka och han la ihop 1+1 och insåg att det förmodligen var den gråtande hysteriska psykfallet på marken ;)

Jag fick iallafall tillbaka den och började röra mig hemåt, väl framme i bergshamra med blöta skor och en precis missad buss så lägger jag mig i en snödriva för att gråta en skvätt till..
Där kommer jag på den brilianta idén att äta snö...
Så det är precis det jag gör, ligger där på marken gråtandes och äter snö.


Ringer J där i snöhögen som tycker jag är helt cp och säger åt mig att gå hem istället så nu är jag iaf hemma och ska proppa i mig alla knäppo mediciner jag har och hoppas på att jag blir frisk/normal i mitt jävla knäppo huvud snart...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla söta du! vilken skitdag! Vilken "normal" människa som helst hade lagt sig i på marken och ätit snö och bölat som en fet unge som tappat sin glass i sanden!

Puss o kram!



ps. du är INTE knäpp! :-)

2009-12-27 @ 22:31:32
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0