Nehe

Det blidde inget kista med Tessan, vi bestämde oss för att åka till nacka forum ist men 2 hållplatser innan vi skulle av så ringde J och frågade vart vi var för vi skulle äta med grannen..
Så jag hann iaf se ingången innan jag och Leo tog bussen tillbaka, Tessan stannade där med sin karl som också var med.

Middagen var toppen och sällskapet var trevligt, när det var dags för Leo att sova så gick vi hem till oss och tanken var att vi skulle se på film men det blev deeptalk och vin istället. När vi skrämt bort dom med allt prat så ringde jag skämmiga fylle samtal istället eftersom J var jätte full och horny ;)

Så idag mår jag som jag förtjänar trots att jag började jobbet kl 10 imorse..
Urk säger jag bara, nu måste jag hämta mer dricka.


J som förövrigt säger att han Aldrig blir jätte full kan ju då försöka förklara nakenbilden som jag hade som bakrund på mobilen när jag vaknade i morse.. Och filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0