Sjukling igen!

Jaha, då sitter man här igen, kana inte prata, kan inte andas. Dunder förkyld eller halsfluss det är den stora frågan.. J och Leo fick gå till dagis själva idag och jag har packat upp julklapparna från igår och städat bort massor av Leos leksaker som han inte leker med längre.
Men nu är killarna snart hemma igen, då blir det till att sova lite middag allihopa.
Jävla dagis att skicka hem en massa baciller, först var det Rosie och Selma sen blev det Leo och nu jag och Leo, alla blir visst sjuka.. Kanske också för att Rosie och Selma var här och smittade ner oss, men det gör inget ♥ vi skyller allt på dagis istället ;)
Jag får berätta mer om vad som hänt senare när jag är lite piggare, som det är just nu så går jag runt som en zombie i koma, feting trött mao..
Men det snöar!♥
Även om jag resten av vintern kommer hata och gnälla över snön så är det fruktansvärt mysigt med den första snön. Nu ångrar jag att vi inte tog hem Leos pulka som han fick igår :( men men det lär ju vara en del snö dom närmaste Månaderna nu så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0