Som vanligt..

På det här bygget blir allt Fel..
Idag skulle jag varit ledig, jag skulle ta ut min fullt betalda lediga dag som vi fick i juni men som jag sparat till idag eftersom Leo börjar dagis imorn..
Men inte det, fick höra imorse när jag ringde in att om jag inte kommer så får jag ogiltlig frånvaro.. det Suger så nu sitter jag här.
Fick precis tag på chefen och nu får jag gå hem ändå. Men det är surt att jag fick pallra mig upp och hit helt i onödan!

Men men nu hinner jag iaf fixa allt som behövs inför imorn.
Känns så skummt att han blivit så stor så det är dags för dagis, min lilla plutt jue!

Pratat med kirurgen har jag gjort idag också och upptäckte att tågbiljetterna dit har blivit sjukt mycket billigare, istället för 2500kr som det kostade tor sist så är det nu 150+283kr så det är Jävligt niiice.
Så det ska jag hem och boka och betala nu direkt så det inte går upp igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0