Tjurunge

Det är precis vad jag har här hemma, han har varit as tjurig hela dagen och ingenting alls duger..
Försöker man vara snäll eller förstå vad han menar och det är fel så får man en snyting eller så nyps han.
Inte så trevligt men han har faktiskt varit snäll nu i hela 5min eftersom jag gav honom sånna där små äckliga choklad godisar som man sätter på pepparkakshusen ;)
Skit dålig pedagogik i know men jag var faktiskt tvungen att få Liiite lugn och ro..
Nu är det som sagt värsta livet här igen, men han får skrika av sig lite eftersom han ändå bara slåss när man försöker hjälpa honom..
Men snart ska han sova och då blir det fajitas och tv här hemma :D
Fett gott, sen ska jag tvinga J att se julkalendern också som han missade. Jag och Leo satt klistrade där och han tyckte också att det var kul.
Men man såg inte vårt hus :( men det kommer nog.. Det är ju trots allt 23 avsnitt kvar.

Sen så får ni som önskat en ny bild, nu ser man hårets rätta färg iaf men nu är det jag som ser mongo ut ist ;)



Kommentarer
Postat av: B

Såå söt du är :) Färgen blev ju jätte bra ^^ puss

2009-12-01 @ 20:53:37
Postat av: Pensel

Färjen i håret är Jätte snygt, synd att Du ser ledsen ut

2009-12-01 @ 22:52:26
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0