Trots allt..

Skit som  har hänt den senaste tiden och att jag fortfarande är sjuk, pank och hatar snö plus att vi fick veta att Hardy älskling kanske ska avlivas så har dagen varit hyffsad ändå eftersom det var dags för 1år efter Leo/6mån efter namngivnings bilden och jag blev jätte glad :)
Förmodligen för att jag bara ätit pepparkakor och vindruvor nu i 2v men det ser bra ut iaf ;)


Första bilden är 6månader gammal, från Leos namngivning och den andra från idag. Samma linne men 4 storlekar mindre byxor..

Det känns sååå skönt att se bilderna när jag själv blivit blind! Undrar vad resultatet skulle om jag började träna och slutade äta på donken ;)

Idag har iaf jag och Leo varit i stan en sväng, mötte upp Milla och sen Catta. Men jag var inte ett dugg sugen på att handla julklappar i den vidriga snömodden som är Överallt i stan så det blev inte så många affärer innan vi satte oss på donken ;) sen bar det av till bolaget inför julen med J, dyrt blev det men jag har ingen lust att köa dagen innan nyår as always så det här året slipper jag det. Eftersom det är nyår och allt så övertalade jag J att köpa en 70is till mig, det var läääänge sen, visst att jag dricker drinkar på krogen men det är Oerhört sällan det blir sprit här hemma. Så nu hoppas jag Verkligen att vi får barnvakt på nyår så vi kan gå på Fatboy slim!


Men nu mys med J eftersom hans "Kommando: Snusk" snart är slut, bara han inte säger vad som visades för jag fixar inte sånt, huuuua

Jag tror dock att jag blir lycklig ikväll eftersom J tyckte jag var riktigt söt som hippidihopper idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0