Vill inte mer :(

Jag är trött på att vara sjuk nu, igår kändes det bättre och jag var på väg att åka till jobbet när feberfrossan kastade omkull mig igen.. Så ännu en dag med feber, ont i halsen, huvudet och helt groggy... Mindre kul.

Men nu under kvällen har jag lyckats ta datorn en sväng iaf för att spana in alla snygga nyårsblåsor det finns!
Hittat massor med fina saker, men ganska kul också, samma klänning har jag hittat på 3 olika ställen, nätbutik 899kr, tradera 670kr, ebay 61kr (inkl frakt) så det blir nog ebay.. Då kanske jag kan köpa alla 37st som jag nu är kär i :)

Nu kommer frossan igen så jag ska krypa ner med mitt terapi täcke medans J och Leo tog med sig pulkan på sin premiär tur för att köpa julmust och varma koppen till mig..
Det enda positiva med att vara sjuk så här länge är att dom där envisa 6kilona som skulle bort innan operationen är nästan borta ;) fast så fort jag blir frisk så kommer dom väl tillbaka.. men det är kul just nu iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0