Yes!

Imorse när vi låg i sägen och myste med våran lilla dinosarie så plingade nån hysteriskt på dörren, det var våran mongo brevbärare som kom med Leos vinterskor Och det efterlängtade Brevet från SSB...
Det sod en massa skit som vi inte förstod men det vi fattade var det enda viktiga, vi får bo kvar!!

Sååå skönt, nu kan jag äntligen slappna av lite till och sluta oroa mig för det åtminstånde..
Det ska firas, med lite shopping så klart ;) så nu väntar jag bara på att dinosarien ska vakna så vi kan åka till kista med Tessan.

Sen blir det en vecka som är helt Full, jobbar hela helgen, prova ut tuttarna på mån jobba tis,tors, fre och Leos inskolning börjar på ons så fullt är det.
Hoppas att det inte blir några större hjärnsläpp bara så jag tar mig igenom veckan utan katastrofer..

Men nu är det dags att byta pyjamasen mot vettiga kläder så att Tessan slipper skämmas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0