Orolig =(

Jag tror stakars lilla Leo skrutten är sjuk, nått är det som inte stämmer iaf. Igår var han jätte varm hela dagen men jag tog ingen temp, tänkte göra det imorse men då var det bättre. Hela natten så har han låtit konstigt, vaknat massor med gånger och nästan inte sovit nått på dagen. Han är pigg men super gnällig och kissar inget men det är nog inte så konstigt för han har kräkts mega mycket igen, dom senaste 3 timmarna nu så tror jag att hela 210ml´s flaskan kommit upp. =(
Men han är ju inte slö och så längre iaf, han har varit det under dagen men inte nu längre. Han har legat nöjd och sparkat i gymmet 45min men sen vart han gnällig igen.
Det är så konstigt för han gnäller aldrig i famnen men det har han gjort hela dagen, nu också =(
Får se vad J säger när han kommer hem snart, men det kanske bli sjukan för säkerhetsskull..

Stackars lilla skrutten, nu ska jag pussa lite på honom och se om han blir lite gladare

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kan du o leo gå på bio? :)

2009-02-18 @ 22:50:05
Postat av: Johanna

När kan du o leo gå på bio? :)

2009-02-18 @ 22:50:16
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Johanna

javisst, perfa :)

2009-03-01 @ 11:36:12
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0