Dagen vart bättre trots citymail

Idag tog vi våran tripp till kontoret och hade lite mys, först hade vi möte och beslutade om Millas framtida utbildning och hur hon skulle lägga upp den och sen satt vi och klämde i oss munkar och snackade skit tills hon skulle ta tåget till eskilstuna som vanligt. Mitt i mötet så ringde också Boxer, det hade jag kul åt väldigt länge. ;-)
Var på posten idag också och hämtade ut pumpen och väggdekoren, har inte hunnit kolla på dekoren eftersom J är hemma. ;-)
Däremot så försökte vi ringa citymail, för när vi kom hem så låg det inte mindre än 9st brev bla 4st från banken innanför dörren som inte var våra! Det händer minst 3dagar i veckan att dom lägger massa post i våran låda som inte är till oss. Det är inte ens rätt lägenhetsnr och dom kan defenitivt inte ha sett fel på namnet heller eftersom all post skulle till diverse indiska och asiatiska personer, vilket inte kan blandas ihop med vårat über svenska efternamn.
Hur kan det vara så jävla svårt?

Under graviditeten så jagade jag ifatt nån stackare som sa ursäktade sig och sa att han bara var vikarie, varpå jag skriker att man borde kunna läsa om man jobbar med post. Men trots det så får vi allas post ändå, stackars dom som inte nu får sina brev från banken, csn, bostadsförmedlingen, försäkringskassan, inkasso och diverse andra as viktiga brev eftersom dom hamnar här hos oss.
Men självklart så hade inte citymails kundtjänst öppet så jag kunde inte avreagera mig på dom. Får helt enkelt sitta och lura på brevbäraren på måndag igen. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0