Inte kul alls =(

För 2timmar sen åkte min lilla bebis, det var jätte jobbigt. Jag har gått omkring och oroat mig hela dagen, tänk om han blir jätte ledsen ikväll när han ska sova? Jag skickade med min äckel tröja som jag har på dagarna och som han brukar vilja sova med. Sen fick han med sig sin pyjamas och nalle och massor med annat, allt för att han ska känna sig lite hemma. Sova ska han göra i liggdelen till vagnen, hoppas verkligen att allt går bra... Väckte skrutten när dom ringde och var på väg och kramade och pussade på honom så mycket jag orkade, det känns lite för tidigt, men jag tror aldrig jag kommer gilla det. Han ska vara här ju =(

Saknar honom massor...Min lilla skrutt <3


Idag har han varit så glad också, tagit massor med kort på honom när han bara tok skrattat hela dagen. Skönt att han är på bra humör iaf då går det förhoppningsvis bättre. Har lovat J att jag inte ska ringa och klaga/tjata/störa förens när vi är på väg till middagen, måste berätta hur han vill sova, var han vill ha nallen och tröjan och vilken ordning vi brukar göra allt så han blir nöjd.
Ååhh min lilla plutt =(
Hoppas att jag inte drar ner stämningen ikväll och kan ha lite kul iaf, har precis duschat och tagit 2 öl med J, skummt eftersom jag inte dricker öl annars men det var faktiskt gott.
Så drog J igång musiken så nu ska jag försöka hitta några party kläder som passar. ;-)

Längtar till imorn bitti när bebis kommer hem igen, vill alltid pussa på honom och ha honom nära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0