Syster, guitar hero och smussel bakom J´s rygg ;-)

Yes det är vad jag och Leo har roat oss med idag, förutom att han drog upp mig vid 6 och vägrade somna om förens 10 så tvättade vi och så skulle lillesyster komma hit och hälsa på. Självklart sätter hon sig på rätt buss men åt helt fel håll och hamnar borta i brommaplan och kommer en timme senare än väntat men men hon hälpte till lite med sista tvätten och matade Leo innan hon chockade mig med sina skills i guitar hero. Det var mys men hon slog mig nästan, vilket aldrig händer i spel så nu när skrutten somnat så tänkte jag öva lite. ;-)
Har också bestämt färgen på fondväggen i sovrummet idag också, det blev en mörk lila, men det är inte mannen med på än. Sist vi försökte prata om det så bestämde vi (läs han) att vi inte alls behöver göra om sovrummet och att vi har tillräckligt med annat att göra, dessutom så hatar han lila men han ska få se det kommer bli jätte fint. =)
Jag har också beställt väggord i vitt också som ska upp där, tråkigt nog så kan jag inte sätta upp dom samma dag som jag målar utan måste vänta 3veckor för att inte förstöra väggen =/ jag som ville att j skulle få hela bilden direkt när han ser det, så han inte bara ser massa lila ;-) Nya sängbord ska införskaffas också, hittar inte dom jag vill ha så jag funderar på att snickra ihop dom själv, tänkte mig samma stuk som den egen designade media bänken jag fixade under graviditeten, ska kolla upp under veckan vad det blir för materialkostnad i annat fall blir det 2st fina från mio som jag spanat in.
Nej nu blir det lite guitar hero innan jag ska hoppa i säng, ska träffa min barnmorska imorgon bitti på efterkontroll.


Väggorden fast jag köpte den i vitt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi tycker det låter som du kommer göra rummet fint. :)

2009-01-15 @ 00:57:45
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0