Skrutten bara sover och sover

Leo har gått från att ha varit vaken hela dagarna och vägrat sova i nästan en hel vecka till att han idag bara har vaknat för att äta. Ett litet undantag var 1½timme när Max kom och åt middag, han är fortfarande här och leker med J och hans datorer men skrutten har somnat igen...
Det blev super god mat, lax, romsås, ris och lite sallad. Kul att vi fick lite trevligt sällskap också, att han tyckte att Leo var den mest proportionerliga bebisen han sett, trodde han menade med huvudet men nej det var händerna och fötterna. ;-)


Leo ville ha min bulle efter maten =)


Jag har kommit på vad jag gjorde förr i tiden när jag bara satt hemma och hade tråkigt och det var ju att spela sims, så nu är sims 2 på väg ner med alla 17 extra paketen. Jag har inte spelat på 2år tror jag, så det bli kul att ta igen sig lite. =)

Jag och J har gjort en deal också, han får min ipod om jag får en iphone!
Och eftersom han tydligen har blivit beroende av musik när han åker till skolan nu så snart har jag äntligen en ny telefon, så då kan filippe få tillbaka sin tegelsten från 1800talet. Får se hur länge den håller bara, har ju avverkat inte mindre än 8 telefoner på 6 månader. Skyller på att jag var extra klumpig som gravid, snubblade och hade sönder allt som kom i min väg. ;-)
Måste försöka få över alla bilder från telefonen bara, försökte idag men det var nått vajsing så J ska kolla på det ikväll.
Vore ju kul om jag kunde lägga upp några av dom bilderna som jag tar varje dag så ni kan få kolla.


På fredag ska skrutten sova borta för första gången också, känns väl lite sådär men både jag och J är i behov av lite egen tid. Vi har inte tagit hjälp av någon eller fått nån avlastning ens på dagen förrutom under julen när vi var hos mamma.
Så på fredag kommer mammas man och hämtar Leo efter jobbet och så kommer dom och lämnar honom på lördag morgon. Själva ska vi på middag i stan, J´s bästa vän fyller år och har bokat bord på Koh Phangan där vi ska äta och dricka gott innan det blir till att gå vidare. Känns konstigt att inte varit full på ganska exakt 1år så vi får väl se hur tidigt kvällen kommer sluta...
J tror han kommer få skämmas, fast det trodde han på nyår också fast då vart det tvärt om när jag gick och la mig tidigt efter att han satt och tjafsade om att cancer inte är en sjukdom. =/


Well well imorn ska jag in till stan och leta present till J´s kompis, ska kolla igenom hans önskelista ikväll och stämma a med hans tjej så får vi se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0