Långtråkigt igår, men det kanske bli bättre idag?

Igår var en riktigt tråkig dag, först var vi hos min gamla barnmorska på efterkoll det var skoj hon var väldigt förvånad över hur duktig Leo var på att hålla upp huvudet. =) Men sen kom vi hem, tog en mysig lien promenad i solen med J och hunden innan vi gick hem och gjorde Ingenting på resten av dagen. Leo sov på mig i 4tim och jag slö surfade runt och letade hus i Thailand trots att det är ganska meningslöst att göra det nu när dom inte finns kvar om ett år. Men tack och lov så kom J hem tidigt och gjorde god middag som vanligt, sen myste vi framför tv´n och jag hann fixa naglarna också som jag skulle gjort till nyår. Bättre sent än aldrig ;-) passade också på att pyssla om Leo bad, massage och filade naglar, värsta spa´t här igår. Det tyckte han var super mysigt och skrattade i flera minuter så J också hann se den här gången. =D

Idag gick inte J till skolan så jag och Leo har legat och tittat på honom hela morgonen när han sovit och vi maraton ammat i nästan 4tim, skönt att det kommit igång gen efter att jag latade mig under julen och han nästan bara fick flaska. Ska hämta ut min nya pump idag också, hoppas den är enklare än den jag lånat som man får kramp i armen av efter nån minut. Sen ska vi till kontoret hela familjen idag också, Milla har sökt in till tekniskt basår så J ska ta med sina gamla böcker och berätta vad hon ger sig in på ;-) sen får vi se om J ska gå på sin kår fest ikväll eller om det blir hemma mys...

Nu ska jag och lilla fjanten göra frukost så J går upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0