Viva la Spanien!!

Yes Gizzy med familj ska till Spanien!! =D
Jag och Leo har bara varit hemma i soffan idag, vi suttit och skrattat åt varandra medan J har varit och jobbat. Bara en liten sväng sa han när han gick vid 11 på morgonen, och han är fortfarande inte hemma. Tappade ipoden han fick av mig på vägen också så nu är han utan för min får han inte låna när han är så klantig. ;-)
Men Spanien ja, eftersom det är bara skit på tv så har jag surfat runt som vanligt, och kom på att J fyller år i februari och det han alltid önskar sig men aldrig får är semester. Så nu väntar jag bara på att han ska skriva in sitt nya schema imorn så jag kan snoka runt lite och boka resan. =)

Planen är att han inte ska veta nått, jag får fixa hundvakt och allt sånt sen tänkte jag packa väskorna och be honom möta mig på centralen den aktuella dagen och bara kasta väskorna på honom och börja gå mot arlanda express utan att äga ett ord. =)
Han kommer bli så paff och sen förhoppningsvis glad när han förstår, hoppas bara att jag kan hålla masken. Jag tycker att det är så kul med överaskningar så jag kan aldrig vara tyst.
Vi har pratat lite om att åka på en weekend över alla hjärtans dag, men jag tänkte säga att det inte blir av för att vi inte har råd eller nått. ;-)
Älskar att smida planer och överaska honom, han uppskattar det verkligen.


Så det blir en bra present till båda, semester till honom och Sand till mig! =D


Åååh lycka, Leo piper nästan ingenting när han dricker ur dom nya flaskorna som kom med pumpen, helt underbart!
Hoppas han blir ännu bättre snart och slutar pipa helt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur gick det med citymail?

2009-01-19 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0