Äckelväder

Blä det är så varmt och så har det regnat hela morgonen, nu är det iof sol men det är så fuktigt och man blir så svettig och äcklig.
Har lagt lilla svettlöken för att sova middag nu och han är också helt blöt och skit tjurig nu när tand nr 3 har spruckit fram..

Mötet igår gick mycket bättre än förväntat, var där i 2tim och ska tillbaka nästa vecka när dom ska ha försökt komma på en behandligsplan till mig, så det låter lovande iaf men vi får väl se.
En av sakerna jag skulle göra tills nästa vecka var att aktivera mig varenda dag, nu när jag är sjukskriven från mammaledigheten så får jag ju inte heller vara själv med Leo så det passar väl bra.

Idag skulle vi träffa Frepp och sola men så vaknade man av regnet. Men det blir att dra oss till kista c när Leo vaknat och handla lite saker till honom för hans presentkort han fick i lördags. Efter det kanske det blir Frepp ändå men minus solandet då.
Igår så beställde och betalade jag hans mega fina halsband. Blev lite dyrare än presentkortet på 700 från mamma eftersom J ville ha den dyraste kjedjan. Det är klart att våran lilla prins ska ha det bästa!
Synd att det blir jag som betalar bara ;) beställde också hem nytt löshår igår, 100st nail slingor till, jag har ju 50st kvar här hemma. Men den här gången så kommer jag gå till frisör och sätt i dom.
Vill ju vara fin till bröllopsdagen :)


Nej nu ska jag fix och dona lite här hemma, sätte upp våran whiteboard i vardagsrummet igår och Leos fina tavla från Milla, fast den hamnade över hans skötbord.
Storstädningen från tidigare i veckan ser man tyvärr inte ett spår av så det är ju bara att börja om..


Kommentarer
Postat av: elina-mamma till Theo

Hehe you wish ;) Alltså jag städade igår och idag ser det för jävligt ut igen. Hur gör man egentligen??? Och nu e det bara jag och Jonas som stökar ner lixom :P Hoppas du mår bättre. Läste dina inlägg att det inet vart så bra! :(

2009-07-03 @ 12:46:33
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0