Äntligen

Så har jag tagit tag i bilderna och iaf uppdaterat på facebook.
Mer än 10000 bilder på 2 månader, så tid tar det.

Idag ska jag iaf till en psykolog! Efter att min mamma ringt, min läkare skickat en 4e jätte arg remiss och mitt ringande flera ggr i veckan så har dom nu "gjort ett undantag". Så kl 14 ska jag vara där. Får väl se hur det går, vet inte riktigt vad jag ska säga eller vart man börjar...
Men vi får väl se, hoppas det är en bra iaf så det inte är en kall bitch som alla andra jag fått prata med där. Det här var iof en man, men man kan ju vara bitch för det.. men men nu ska jag väcka J som verkar ha gått i ide över sommarn och fortfarande sover.

Men kolla facebook, där finns det många pärlor, däremot så har jag inte tagit tag i namngivningsdags bilderna för det är 1000st bara det, så där får J rensa. :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

BRA KIM!!!att du kommer dit och får prata äntligen.

Jag känner mig så orolig för dig.

Hoppas verkligen du känner att det blir bättre.

Stor kram //mamma

2009-07-03 @ 08:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0