Bilder från Tjabba thai och Friday´s

Igår slutade med att jag gick hem tidigare från jobbet. Mådde inge vidare alls, ville bara gråta varenda gång det ringde, ville vara ifred. Jag var iof inte den enda som gick igår, T mådde också dåligt och fick åka med chefen till psykakuten. Så ingen bra dag igår helt enkelt.

Men idag är det bättre, Leo´s Super mega fina halsband kom med posten idag och det var så fint så jag började gråta, det var helt perfekt!
När det var på så tog vi en dusch, Leo satt i sin badbalja och plaskade som bara den. Så rena, fina och trötta på regnet (iaf jag) åkte vi in till stan för att jag trodde jag skulle hitta ett par fina gummistövlar till mig (så fint det nu kan bli med gummistövlar..) hittade bara skit. Tills jag såg Dom, det enda fina par jag någonsinn sett och kantänka mig att sätta på fötterna men 599kr för ett par jävla gummistövlar betalar jag inte. Så jag får gå med blöta stinkande fötter ett par år till.

Besviken på prislappen så gick vi och köpte en tröjja till Leo på pop sen mötte vi Milla och titta på när hon åt på donken.


Nu är vi hemma igen och jag har precis sett att J laddat in bilder från kameran. Så här är några från den 29/6 när jag och J var ute och åt för oss själva. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0