Blind date ;)

Idag var jag och Leo på grönan med Johanna och Max, det var mys. Intressant med blind date, det var länge sen, senast med J så vi får väl se var det leder den här gången ;)
Det blev inte så mycket åka men det kommer fler gånger, J surar för att han var tvungen att vara i skolan men istället ska han gå ut imorn kväll och så ska vi på Blommor och Bin på lördag. Det var sjukt länge sen..

Sen vi kom hem så hag J varit tråkig och jobbat vid datorn så jag och Leo har roat oss själva men innan Leo somnade så hann vi ut hela familjen för att plocka lite smultron med Leo, mitt strå blev det inte så mycket på det var nått "fel" på det så dom flesta hamnade i min mun :D


Lite mobil bilder har jag laddat in igen tyvärr tog jag inga på grönan..
Johanna jag kom förresten på en bra plats för nästa playdate, kulturhuset. Där kan dom härja runt bäst dom vill ;)


Nej nu ska vi gotta oss med smultron och jordgubbar, J muttrade nått om vad vi skulle ha till eftersom "nån"
 ;) ätit upp glassen. Jag tyckte vi kunde ha Kärlek till och det gick bra det med, Jorgubbar och smultron med Kärlek helt enkelt <3

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för dag :D

Ooooh jag tror den här daten leder till en het romans.. mellan våra söner ;) haha nerrå

Kulturhuset låter perfekt tycker jag! Max också,, eller ja han sover men han har inte mycket till val.. så blir det när man sover bort hela nätterna!! :)

2009-07-17 @ 01:22:52
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0